Wysyłka i zwroty
UWAGA do każdej wysłanej paczki dodawany jest paragon z kasy fiskalnej ( lub faktura VAT ). Paragon przyklejony jest na zewnątrz do paczki w foliowej koszulce.
Uwaga nasza firma nie przyjmuje przesyłek na nasz koszt i za pobraniem. Nie mamy również możliwości odbioru z paczkomatu, paczka nadana do paczkomatu do nas wróci do Państwa.
Adres na który należy odesłać paczkę do zwrotu lub reklamacji
Swiat Firan
Katowicka 60
41-400 Mysłowice
UWAGA Odsyłając paczkę do zwrotu trzeba koniecznie do paczki dodać kartkę z informacją: Kto odsyła, numer zamówienia, dlaczego paczka jest odesłana.
WYSYŁKA
Towary z naszego sklepu wysyłamy w terminie od 1 do 10 dni roboczych ( przed świętami czas wysyłki może być dłuższy maksymalnie do 15 dni roboczych, okres przed świętami od 15 listopada do 24 grudnia oraz od 1 Marca do 25 kwietnia ). W przypadku chwilowego braku towaru zostaniecie Państwo o tym poinformowani.
KOSZT WYSYŁKI
Koszt wysyłki na przedpłatę
· Paczkomat InPost 15 PLN
· Przesyłka Poczta Polska = 14 PLN
. Kurier = 20 PLN
Koszt wysyłki za pobraniem:
. Przesyłka Poczta Polska = 19 PLN
. Kurier = 25 PLN
Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej Inpost, GLS lub do paczkomatów. Przewidywany czas oczekiwania na przesyłkę 1-3 dni roboczych od daty wysłania.
Paczki wysyłamy za pobraniem lub na przedpłatę.
Pobranie - należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki zamawiający płaci przy odbiorze.
Przedpłata - należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki zamawiający płaci po dokonaniu zamówienia przed wysyłką
Wpłaty należnej kwoty mozna dokonać na nasz rachunek bankowy:
BRE BANK S.A, konto 77 1140 2004 0000 3202 3429 5686
lub za pośrednictwem szybkich płatności Przelewy24
Jest możliwa wysyłka za granicę na zapytanie e-mailowe.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem https://swiat-firan.pl/?formularze,46 lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Formularz najlepiej jest dołączyć do paczki z odsyłanymi firanami. Jeżeli nie jest dołączony do paczki z firanami, formularz może być przesłany pocztą, kurierem lub e-mailem.
Adres do odesłania towaru i odstąpienia. Swiat Firan Katowicka 60 41-400 Mysłowice e-mail infoliniafirany@gmail.com
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.